
Hvad er BookEtBord?
BookEtBord er et bordbookingsystemer til restauranter og caféer. Systemet håndterer alle dine bordbookinger i din restaurant og giver dine gæster mulighed for at booke bord online på din hjemmeside.
For dig betyder det mindre manuelt arbejde og kan spare dig meget tid på mail og telefon.
Ud over dine daglige bookinger, kan du blandt andet bruge BookEtBord til at afholde selskaber og events i din forretning. Systemet holder styr på betalinger og sørger for at din bordplan er opdateret.
Vælg den abonnementsløsning, der passer til din forretning og giver mening for dig.
Du kan integrere BookEtBord med NemPOS Medium. Kræver betalt abonnement på BookEtBord.
Fordelene ved integrationen
➡ Hurtigere betjening og færre fejl
➡ Automatiske opdateringer mellem systemerne
➡ Mere tid til gæsterne og færre manuelle processer

Integreret bordbooking og POS
Hvis du bruger vores bookingsystem, BookEtBord, er kassesystemet og bordbookingsystemet integreret med hinanden – og det gør hverdagen nemmere for dig.
Integrationen mellem NemPOS og BookEtBord skaber en mere effektiv og brugervenlig oplevelse for både personale og gæster. Alle dagens bookinger synkroniseres automatisk med NemPOS, så personalet kan se dagens reservationer direkte i kassesystemet.

Sådan fungerer integrationen
Når gæsten ankommer i din restaurant og markeres som ankommet i BookEtBord, oprettes ordren automatisk i NemPOS. Og vice versa – hvis du åbner bordet i NemPOS, markeres gæsten automatisk som ankommet i BookEtBord. Det sparer tid og minimerer fejl.
Når regningen betales, spørger NemPOS, om gæsten har forladt bordet. Hvis ja, frigøres bordet i BookEtBord med det samme. Hvis nej, skifter bordet farve i bordplanen, så personalet kan se, at ordren er betalt, men at bordet stadig er optaget.
Med NemPOS og BookEtBord i perfekt samspil får I en smartere arbejdsdag og en bedre oplevelse for jeres gæster.