En smart løsning for dig og dine kunder
Selvbetjeningsskærme som et supplement til dit kassesystem kan være den perfekte opgradering til dig, der gerne vil optimere bestillingsoplevelsen i din takeaway-restaurant for både gæster og ansatte.
Selvbetjening giver dine kunder mulighed for at bestille maden på en touchskærm. Det kan lette presset på de ansatte bag disken – og gøre bestillingen nemmere for kunderne.
Hvis dine kunder foretrækker den personlige betjening, kan de naturligvis stadig bestille ved kassen.
Selvbetjening fungerer med tilkøbssystemet NemTakeAway, som samtidig giver dig mulighed for at sælge takeaway online. Salg både online og fra selvbetjeningsskærme samles automatisk i kassesystemet.
Selvbetjening kræver NemPOS-abonnement med tilkøb af NemTakeAway.

De vigtigste fordele ved selvbetjening
➡ Nem bestilling og færre fejl
Selvbetjeningsskærme giver kunderne mulighed for nemt at til- eller fravælge ingredienser – fx ingredienser i en sandwich eller salat.
På skærmen kan kunden tilpasse bestillingen med få klik. Dette reducerer risikoen for fejl eller misforståelser mellem kunder og medarbejdere. En korrekt bestilling betyder glade kunder – og glade kunder kommer igen.
➡ Effektivisér arbejdsgangen for dine medarbejdere
Lad kunderne bestille selv og frigør tid for dig og dine medarbejdere. Bestillingerne bliver automatisk sendt direkte til både kassesystemet og køkkenet, hvilket gør det muligt for personalet at begynde på tilberedningen med det samme.
Det minimerer ventetiden og optimerer arbejdsgangen i din restaurant. Måske du endda kan reducere behovet for en medarbejder ved kassen og fokusere ressourcerne på andre områder, der skaber værdi for din forretning.
➡ Lad kunderne bestille i eget tempo
Dine kunder kan bestille i deres eget tempo og får ro til at udforske menuen, tilpasse deres valg og undgå at føle sig presset af en kø bag dem.
➡ Tiltræk opmærksomhed med selvbetjeningsskærme som blikfang
En selvbetjeningsskærm kan være et flot og moderne blikfang, der tiltrækker opmærksomhed fra forbipasserende – særligt relevant, hvis din restaurant ligger i et åbent område som en food court, et indkøbscenter eller tæt på en travl gade.
Bestilling på selvbetjeningsskærme
1) Kunden vælger sine ønskede produkter på skærmen, indtaster sit navn til afhentning og betaler med det samme på den integrerede kortterminal
2) Ordren printes og forberedes i køkkenet. Ordren overtages automatisk i kassesystemet
3) Medarbejderen kalder kundens navn, når maden er klar til afhentning
Nemt. Hurtigt. Problemfrit.
Værd at vide om selvbetjening
Hvilken hardware skal jeg bruge?
Hardware og systemsoftware til selvbetjening købes direkte hos vores samarbejdspartner LCD Denmark, der tilbyder en 24″ enhed med indbygget printer. Hertil skal du bruge en printboks fra NemPOS.
I samarbejde med hardwareudbyderen LCD Denmark har vi tilpasset bestillingssystemet, så bestilling kan ske nemt og hurtigt på touchskærmen.
Ovenstående hardware kræves foruden den nødvendige hardware til din NemPOS kasseopsætning i din forretning.
Få mere info om hardware og priser – kontakt os
Hvilke abonnementer kræver selvbetjening?
Selvbetjening kræver en af NemPOS’ betalte abonnementsløsninger med tilkøb af NemTakeAway og selvbetjening.
Derudover betales en årlig softwarelicens direkte til LCD Denmark.
Få mere info om abonnementspriser for NemPOS med NemTakeAway og selvbetjening – kontakt os
Hvordan kommer jeg i gang med selvbetjening?
Er du klar til at tage din restaurant til næste niveau?
En selvbetjeningsskærm er en investering i din restaurants fremtid. Giv dine kunder en bedre oplevelse og optimer bestillingsflowet.
Lad os tage en snak om din forretnings behov. Så finder vi en løsning, der giver mening for dig!