Kassesystem til kaffebar

POS-system til din kaffebar

Mangler du et kassesystem til din kaffebar eller café?

Med NemPOS får du et kassesystem, som gør ekspeditionen i din kaffebar hurtig, nem og effektiv. Systemet er intuitivt og brugervenligt. 

NemPOS er et digitalt og browserbaseret kassesystem, som du kan bruge på dine egne enheder med touch og internetforbindelse – fx iPad eller tablet. 

I dit backoffice kan du opsætte og administrere kassesystemet, og du kan løbende  følge med i dine salgsstatistikker. Dermed kan du få indsigt i salgstal, omsætning og tendenser i dit salg i din kaffebar.

kaffebar
kaffebar

Kassesystem til dit behov

Dit kassesystem skal være tilpasset din forretning og dine behov. Derfor har vi forskellige pakkeløsninger til NemPOS, som løser forskellige behov.

Hvilken NemPOS-løsning skal du vælge til din kaffebar?

Ønsker du at sælge kaffe m.v. fra et simpelt kassesetup med mulighed for kontakt- og kortbetaling, anbefaler vi dig at vælge vores STANDARD-løsning.

Har du borde i din kaffebar, eller ønsker du at sælge takeaway online, bør du i stedet vælge vores MEDIUM-pakke. Her kan du blandt andet benytte funktionen bordplan og mulighed for at splitte regningen i din forretning.

Vil du gerne finde ud af, om vores system er noget for dig, kan du tage et kig på vores gratis version af NemPOS.

Hvis du er i tvivl, skal du ikke tøve med at kontakte os – så tager vi en snak om behovet i netop din forretning. 

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan fungerer NemPOS?

NemPOS er et browserbaseret kassesystem. Vores kassesystem gør det muligt at registrere dit salg digitalt. At NemPOS er browserbaseret, betyder, at selve systemet fungerer i en browser.

NemPOS fungerer på forskellige devices med internetforbindelse – fx egen tablet. Du kan naturligvis også bruge kassesystemet på en mere klassisk kasseopsætning. 

Læs mere om systemet

Hvordan kommer jeg i gang med NemPOS?

Det er nemt og hurtigt at komme i gang med NemPOS. Vi hjælper dig godt i gang med at bruge systemet.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål og tage en snak om  behovet i din forretning.

Overholder NemPOS lovgivningen for kassesystemer fra 2024?

Fra januar 2024 ændres lovgivningen vedrørende salgsregistreringssystemer for en række brancher – bl.a. i restaurationsbranchen. 

Det betyder blandt andet, at det bliver obligatorisk at bruge et digitalt salgsregistreringssystem.

Allerede fra juli 2022 har Skatteforvaltningen kunne udstede strakspåbud om at benytte et digitalt kassesystem ved overtrædelser.

NemPOS overholder lovgivningen på området, når de nye lovkrav træder i kraft. Systemet er udviklet i standard-filformatet SAF-T.

Lovændringerne er en del af den politiske aftale ”Styrket indsats mod sort arbejde”. Initiativet forventes at kunne styrke mulighederne for at afdække fejl og snyd.