Kassesystem/POS-system

Nem bogføring i POS-system

Vores POS-system er udviklet efter princippet ‘bogføring først’.
Det vil sige, at du undgår at bogføre dit salg på bagkant.

Hensigten er, at det skal være problemfrit at registrere salg.

Med NemPOS bogføres dit salg løbende og samles, så det er let at overskue for din bogholder/revisor.

Systemet er et nemt og overskueligt kassesystem, som kan løse basale behov i mindre detailforretninger. POS-systemet sikrer, at du og din virksomhed overholder lovgivningen – både nu og når lovgivningen strammes i 2024.

POS-system NemPOS

NemPOS er et brugervenligt, browserbaseret kassesystem. Det betyder, at du kan bruge systemet på din egen iPad, tablet eller bærbare pc – så længe du har adgang til internettet på din device.

Med et browserbaseret system minimerer du køb af hardware. Det bliver lettere at skifte mellem devices ved opgradering, eller hvis din tablet fx går i stykker.

NemPOS kommer i flere pakker alt efter dit behov – se pakker og priser

I vores betalte pakke kan systemet opsættes med bonprinter, pengeskuffe og/eller integreret betalingsterminal.

Den betalte pakke inkluderer også vores integration til regnskabsprogrammet e-conomic, som mange danske SMV’er benytter.

Integrationen til e-conomic kan spare dig tid i hverdagen – og hos revisoren. Den sikrer nem og hurtig udveksling af data, og dine tal overføres automatisk til e-conomic, så dit regnskab altid er opdateret.

Derfor skal du bruge POS-system fra NemPOS

✅ Nemt og brugervenlig POS-system

✅ Lave opstartsomkostninger

✅ Minimalt indkøb af hardware – brug systemet på dine egne devices

✅ Abonnementsløsning med fast, lav månedlig pris

✅ Vælg den pakke, der passer til din forretning og dine behov