Om NemPOS

Hvad er NemPOS?

Markedet for kassesystemer har i årtier været præget af dyr hardware og høje etableringsomkostninger, der også ofte er kombineret med høje licenspriser.

Det er – ifølge os – ikke den rigtige løsning.

Derfor har vi udviklet NemPOS – et webbaseret kassesystem, som fungerer på de fleste devices med adgang til internettet.

Med NemPOS får du et digitalt kassesystem, som du kan bruge på din egen iPad, tablet eller pc – så længe du er tilsluttet internettet.

Du kontrollerer systemet i dit backoffice. Her kan du opsætte og administrere kassesystemet. Løbende kan du følge med i dine salgsstatistikker og få indsigt i salgstal, omsætning og tendenser i dit salg. Det kan du bruge til at optimere din forretning i fremtiden.

kassesystem

Et POS-system, der passer til dig

Dit kassesystem skal være tilpasset din forretning og dine behov. Derfor kan du vælge mellem tre pakker i NemPOS.

Benytter du vores STANDARD-pakke, får du adgang til vigtige basisfunktioner. Du får blandt andet adgang til dit eget backoffice, og du kan bruge printer og kortterminal. Med denne pakke kan du ligeledes benytte den telefoniske driftssupport og integrationen til regnskabsprogrammet e-conomic.

Vælger du vores MEDIUM-løsning, kan du bruge vores mange funktioner til restauranter og takeaway-forretninger. Du får bl.a. vores online bestillingssystem, NemTakeAway, inkluderet i dit abonnement, ligesom du har mulighed for at benytte bordplan, split regning m.m.

Vi har også en gratis version af NemPOS. Vores gratis pakke er til dig, der vil prøve systemet af – eller blot mangler et helt simpelt kassesystem uden bonprint m.v.

 

NemPOS i samspil med andre systemer

NemPOS er ejet af We Serve You. Vi har mange års erfaring med udvikling af softwareløsninger til takeaway- og restaurationsbranchen.

Herunder har vi blandt andet udviklet bordbookingsystemet BookEtBord og takeaway-systemet NemTakeAway

NemPOS bliver fremadrettet integreret til alle vores systemer. Således bliver det nemmere for dig, der benytter flere af vores systemer, fordi du herigennem kan samle ordrer, bookinger m.v. i ét system.

Ny lovgivning vedrørende digitale kassesystemer i 2024

Vores salgsregistreringssystem er udviklet specifikt med afsæt i den nye lovgivning vedrørende digitale kasseapparater.

Ifølge de nye regler, som gælder fra januar 2024, skal blandt andet caféer, restauranter, kiosker m.fl. anvende et digitalt kassesystem – men allerede nu kan Skattestyrelsen pålægge disse virksomheder at benytte det, hvis de ved et kontrolbesøg konstaterer utilstrækkelig registrering.