Om NemPOS

Hvad er NemPOS?

Markedet for kassesystemer har i årtier været præget af dyr hardware og høje etableringsomkostninger, der også ofte er kombineret med høje licenspriser.

Det er – ifølge os – ikke den rigtige løsning.

Derfor har vi udviklet NemPOS – et webbaseret kassesystem, som fungerer på de fleste devices med adgang til internettet.

Med NemPOS får du et digitalt kassesystem, som du kan bruge på din egen iPad, tablet eller pc – så længe du er tilsluttet internettet.

Du kontrollerer systemet i dit backoffice. Her kan du opsætte og administrere kassesystemet. Løbende kan du følge med i dine salgsstatistikker og få indsigt i salgstal, omsætning og tendenser i dit salg. Det kan du bruge til at optimere din forretning i fremtiden.

kassesystem

Et POS-system, der passer til dig

Dit kassesystem skal være tilpasset din forretning og dine behov. Derfor kan du vælge mellem tre pakker i NemPOS.

Benytter du vores STANDARD-pakke, får du adgang til vigtige basisfunktioner. Du får blandt andet adgang til dit eget backoffice, og du kan bruge printer og kortterminal. Med denne pakke kan du benytte den telefoniske driftssupport og integrationen til regnskabsprogrammet e-conomic.

Vælger du vores MEDIUM-løsning, kan du bruge vores mange funktioner til restaurant- og takeaway-forretninger. Du får bl.a. adgang til funktioner som bordplan, køkkenprint, split regning og tidsregler for priser. Desuden har du med Medium-pakken to kasser inkluderet i abonnementet.

Vores gratis version af NemPOS er til dig, der mangler et helt simpelt kassesystem uden mulighed for integreret bonprint, kortbetaling m.v. Med vores gratis abonnement kan du udelukkende få support pr. mail. 

 

NemPOS i samspil med andre systemer

NemPOS er ejet af We Serve You. Vi har mange års erfaring med udvikling af softwareløsninger til takeaway- og restaurationsbranchen.

Herunder har vi blandt andet udviklet bordbookingsystemet BookEtBord og takeaway-systemet NemTakeAway

Allerede nu kan du tilkøbe og integrere vores online takeaway-system, NemTakeAway, i dit kassesystem. Således kan du samle dit fysiske salg og dine takeaway-ordrer i ét system.

Vi arbejder mod at integrere til alle vores øvrige systemer, så hverdagen bliver endnu nemmere for dig, der benytter flere af vores systemer.

Ny lovgivning vedrørende digitale kassesystemer i 2024

Vores salgsregistreringssystem er udviklet specifikt med afsæt i den nye lovgivning vedrørende digitale kasseapparater.

Ifølge de nye lovkrav fra januar 2024 skal blandt andet caféer, restauranter, kiosker m.fl. anvende et digitalt kassesystem.