Bliv klar til betaling med Vipps MobilePay

Tag imod betalinger fra Vipps MobilePay

 

På denne side guider vi dig til, hvordan du bliver klar til at integrere betalinger med Vipps MobilePay i NemPOS.

Har du brug for hjælp til oprettelse af din Vipps MobilePay-løsning, bedes du kontakte Vipps MobilePay på erhverv@mobilepay.dk eller +4570803900. Vi opfordrer dig ligeledes til at orientere dig i vilkår, priser m.v. direkte hos Vipps MobilePay.

 

Før du kontakter os, skal du oprette og have din aftale med Vipps MobilePay godkendt.

Først herefter kan vi hjælpe dig videre med at få Vipps MobilePay integreret i NemPOS.

Se guiden herunder.

Step 1

Start med at oprette din virksomhed på Vipps MobilePay-portalen.
Find din virksomhed og vælg ’Opret aftale’ og underskriv aftalen.

Wolt integration1

Step 2

Når du skal vælge løsning, skal du vælge ’Fysisk betaling’.

Wolt integration2<br />

Step 3

Vælg ’Partnerløsning’

Wolt integration3

Step 4

Udfyld dine virksomhedsoplysninger på siden (trin 1-2).
Vælg ’NemPOS.dk’ som implementeringspartner i trin 3/3 (Integrering af løsningen).

Tryk ’Bestil løsning’.

Overtag ordre

Step 5

Din ansøgning er nu indsendt. Du kan løbende følge med i din ansøgningsstatus i Vipps MobilePay-portalen.

Når du får en mail om, at din ansøgning er godkendt, og du er klar til integreret betaling, skal du kontakte os.

Send en mail til support@nempos.dk om, at din Vipps MobilePay-ansøgning er godkendt.
Oplys hvilken konto i kontoplanen, dine betalinger skal bogføres under.

Vi opretter QR-kode(r) og betalingsmetoden. Herefter er du klar til at tage imod betalinger med Vipps MobilePay.